Re: czy hdd na usb jest bootowalny ?

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sun 19 Nov 2006 - 19:22:30 MET

Użytkownik "Markus Sprungk" <msprungk@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1h1k4uqhsd8xy$.1rho80i9gjtni$.dlg@40tude.net...

> Windows XP nie zabootuje się z dysku podłączonego przez USB

Przynajmniej tak twierdzi Microsoft - na stronie MS jest taka informacja.
Podobno da sie zainstalowac wingroze na zewnetrznym USB, ale wymaga to
przerobienia instalki - mam gdzies linka po angielsku, jakby ktos byl
zainteresowany, to poszukam

Z linuxem nie ma problemu - instaluje i bootuje sie od strzalu...

Ale jest jeszcze rozwiazanie typu "Boot magic" czyli zarzadzanie partycjami
przed uruchomieniem systemu - to ci powinno rozwiazac problem... chociaz
prawde mowiac nie cwiczylem tego z linuxem

Pozdrawiam
Michal