klawiatura-wybor

Autor: B0L0 <bolo_at__NOSPAM_.irc.pl>
Data: Sun 19 Nov 2006 - 16:34:27 MET

czesc
moja klawiatura z zestawu logitech cordles desktop pro powoli odchodzi
do krainy wiecznych łowów (zaszkodziły jej to ze przez 5 lat byla tylko
2 razy czyszczona-prysznicem:) ) i pora wybrac cos nowego ale nie widze
nic co by mi odpowiadało. może pomożecie? oto moje wymagania:
1) Markowa (czyli wszelkie wynalazki typu mediatech, Tracer, E5 i inne
no-name odpadaja). Piszę dużo i bezzwrokowo więc musi być PEWNA (nie
musi byc trwała, najwyżej za rok czy 2 znow kupie nową, ale klawisze
muszą być pewnie reagujące)
2) musi mieć wydzieloną kl. numeryczną i strzałki
3) fajnie by było gdyby ENTER był normalny (L-kształtny)
4) cena do max 70zł brutto
5) dodatkowe klawisze, przynajmniej 3 do uruchamiania najwazniejszych
programów
6) lepiej PS/2 ale moze być również USB
7) nie zalezy mi na dodatkach typu hub USB czy gniazda na słuchawki, ale
na pewno nimi nie pogardze
8) podpórka pod nadgarstki i nóżki do regulacji konta (wysokości) to
absolutna konieczność
9) pogodziłem sie z faktem, że niewiedzieć czemu nikt nie produkuje
wpełniergonomicznych klawiatur (tak jak wzmiankowany Logitech cordles
desktop pro, bo ergonomiczność z klawiatur MS mi nie odpowiada, a nie
chce wydawać 250zł na zestaw Logitecha
10) ze względu na to iż pracuje w jakiejs strefie śmierci i myszki
bezprzewodowe przestają działać po 1-2 miesiąca jestem ciężko zdziwiony
ze klawiatura bezprzewodowa tak długo działała więc żeby sie nie
denerwować wole sie pomęczyć z kablem
11) kolor dowolny (ale chetnie czarny)
12) prawdopodobnie wybiore Logitech Internet PRO albo Office PRO ale
może coś polecicie innego?