Re: klawiatura-wybor Epilog

Autor: B0L0 <bolo_at__NOSPAM_.irc.pl>
Data: Mon 20 Nov 2006 - 18:28:57 MET

B0L0 napisał(a):
> czesc
> moja klawiatura z zestawu logitech cordles desktop pro powoli odchodzi

no i zakupu dokonałem, niestety nie było w hurtowni klawiatur serii
internet PRO ani office PRO wiec zakupiłem Logitech Internet 350 i
Genius Easy Touch optical kit II
O logitechu sie nie bede rozpisywał bo ta klawiatura do dodatkowego
komputera jest podlaczona i wiele jej nie uzywam w kazdym razie
zastrzezen nie mam na pierwszy rzut oka, ale chciałbym kilka słow o geniusie
Generalnie klawiatura mi sie podoba (a o to u mnie trudno he he) (o
myszce z zestawu sie nie wypowiadam bo nawet jej nie wypakowałem)
plusy: bardzo fajna aplikacja zarzadzajaca klawiszami dodatkowymi,
prosta w obsludze i chyba bardziej czytelna niz Logitech, na pewno
deklasuje zestaw aplikacji od bezprzewodowego zestawu mediatech.
Rewelacyjnie zaprojektowane i wykonane klawisze dodatkowe, ich uzywanie
to czysta przyjemnosc
skok klawiszy, czułość i ogolnie działanie bardzo dobrza, ale
przyzwyczajenia (bardziej psychicznego niz fizycznego) wymaga siła
sprezyn-chodzi baaardzo lekko (nie wiem czy to wada czy zaleta, ale
chyba zaleta w obliczu kolejnego punktu
a kolejny punk jest juz niestety minusem:
zle (za płytko) wyprofilowane klawisze tzn, przy pisaniu bezwzrokowym
zdarza sie ze palec sie zeslizgnie i nacisnie cos obok, ale po kilku
stronach zapisanych, ten efekt jest juz coraz mniejszy i rzadszy. mysle
ze fajnie by było gdyby klawisze były bardziej wklęsłe, albo pokryte
jakims bardziej przyczepnym materiałem.
długość kabla chyba standardowa, klawisz ENTER niestety mały
warto wspomnieć, iż większość najpopularniejszych skrótów klawiaturowych
z aplikacji biurowych (CTRL+A,S,F,G,H,Y,U,I,O,P,Z,X,C,V,B,N) jest
zaznaczona na klawiszach co moze sie przydac w biurze (na logitechu jest
ich mniej - CTRL+S,Z,X,C,V,B,P,F)
JESTEM SWIADOM, ze realne wnioski to mozna za miesiąc, ale jak na razie
klawiatura sprawuje sie dobrze i polecam

--
pozdrawiam
bolo