Re: Nagrywarka DVD ... - c.d.

Autor: Tytus <Tytus_at_antyspam.pl>
Data: Sun 19 Nov 2006 - 09:28:21 MET

Moja powyższa prośba jest aktualna (chodziło o wiarygodny ranking
zamieszczony przez wg Twojej opinii wiarygodną witrynę cdrlab.pl lub cdrinfo.pl)

W testach sprzętu (cdrlab) jest tylko jedna nagrywarka "nie-BluRay", wewnętrzna.
To AD-7173A, którą w swoim pierwszym newsie dotyczącym wątku nagrywarek
bardzo skrytykowałeś. Czy mógłbyś napisać co wg Ciebie jest w niej takie złe?

Testy nośników są z 25.02.2005. Trudno powiedzieć, że są aktualne. Przecież
jakość nośników produkowanych przez różne firmy w tak długim okresie czasu
może się istotnie zmienić.

Pozdrawiam
Tytus