Re: Nagrywarka DVD ... - c.d.

Autor: Tytus <Tytus_at_antyspam.pl>
Data: Sat 18 Nov 2006 - 22:51:13 MET

> Bo co do wielu wyników można mieć naprawdę spore wątpliwości czy oby nie
> były sponsorowane. ;)
Też mi takie podejrzenie zawsze przychodzi na myśl, chociaż być może
czasem jest krzywdzące. Tylko jak odróżnić te rzetelne?

> A na poważnie, to prawda jest taka, że ZAWSZE trafi się ktoś narzekający na jakiś sprzęt. Nagrywarki nie są produkowane na
> specjalne zamówienie z indywidualną kontrolą jakości każdego egzemplarza. Cokolwiek nie kupisz, to zawsze na jakimś forum czy
> wśród znajomych trafi się ktoś kto albo sam miał problemy, albo ma znajomego, który męczył się z produktem danej firmy.
Zdaję sobie z tego sprawę. Ale w końcu na jakiejś opinii trzeba się oprzeć -
jak już pisałem, nie mogę zrobić sam testów nagrywarek dostępnych na rynku
i wybrać.

> cdrlab.pl - [...]
> cdrinfo.pl - [...]
Wspomniałem już, że odwiedziłem teraz te 2 miejsca.
To pewnie cdrinfo.pl odwiedziłem przed zakupem CD-RW parę lat temu i wtedy
rzeczywiście było to miejsce, w którym o CD/DVD było (prawie) wszystko i nie było
tam innych rzeczy powodujących szum informacyjny.
Może dlatego że teraz jest tam "o wszystkim" - nie udało mi się znaleźć rankingu
nagrywarek DVD+/-RW/RAM.
Gdybyś mógł przysłać konkretny link to byłbym bardzo wdzięczny.

> Hmm... Spróbuj może z inną wersją CD-DVD Speed...
Już znalazłem, dzięki.

Pozdrawiam
Tytus