Re: praca o emulacji

Autor: Wedan <wedan_at_op.pl>
Data: Sat 18 Nov 2006 - 19:50:31 MET

> Powiem ci, że nie rozumiem tego twojego tekstu. Praca wydaje
> mi się ciekawa zwłaszcza w ostatnich czsach w których to
> wiele firm zabiera się za wirtualizację, a to wydaje mi się,
> że jest niedaleko do emulacji. Nie jestem specem w żadnej z
> tych dziedzin, więc nie mogę powiedzieć nic więcej.
> To czy się nadaje na pracę dyplomową to jest druga sprawa,
> ale skoro się promotor zgodził to widać, że się nadaje.

Zgadza się, jest to temat ciekawy, mam już dużo materiałów dotyczące zarówno
wirtualizacji, jak i emulacji, ale głównie w języku angielskim. Niestety nie
znalazłem zbyt wiele literatury (materiałów) w języku polskim. Być może
ktoś z grupowiczów posiada takie materiały lub linki do odpowiednich stron.
Pracę piszę na podyplmówce.

Pozdrawiam
Kamil