Re: praca o emulacji

Autor: Paweł <ppf9_at_USUN_TOpoczta.fm>
Data: Sat 18 Nov 2006 - 19:34:14 MET

PPC napisał(a):
> To praca dyplomowa w przedszkolu specjalnym?

Powiem ci, że nie rozumiem tego twojego tekstu. Praca wydaje
mi się ciekawa zwłaszcza w ostatnich czsach w których to
wiele firm zabiera się za wirtualizację, a to wydaje mi się,
że jest niedaleko do emulacji. Nie jestem specem w żadnej z
tych dziedzin, więc nie mogę powiedzieć nic więcej.
To czy się nadaje na pracę dyplomową to jest druga sprawa,
ale skoro się promotor zgodził to widać, że się nadaje.

Pozdrawiam
Paweł

--
Jeśli chcesz się podzielić swoją wiedzą, zajrzyj na strony
  pl.wikipedia.org - Encyklopedia tworzona przez internautów