Dnia 17 Nov 2006 03:32:24 -0800, mrb napisał(a):
> Czy między shaderami 3.0 i 4.0 jest rzeczywiście jakaś różnica,
> czy to tylko chwyt marketingowy? Shadery 4.0 mają jakieś funkcje
> niezbędne do uzyskania efektów w przyszłych grach, których nie da
> się uzyskać przy 3.0?
Oczywiście, jest duża różnica - SM4 to zunifikowane shadery, czyli masz
np. 128 jednostek cieniujących, które dzielą się dowolnie na pixel- i
vertex-shadery. Pod SM4.0 będą pisane nowe gry, w stylu Far Cry 2 (czy
jak tam się to zwie), Halo 2 itp.
Do wykorzystania SM4.0 potrzebna będzie Vista niestety.
-- | Damian Karwot | AsRock 939Dual-VSTA +Athlon64-X2 3800+ @2,4 GHz | | 2 GB RAM KingMax PC3200 +Samsung SyncMaster 755DF +WD80GB | | Toshiba SD-M1712 +NEC ND-3500AG +Tagan 330W +APC SmartUPS 700 | | MSI GeForce 7800GS 450/1440 JabberID: madman(at)jabber.aster.pl |Received on Fri Nov 17 12:45:07 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 17 Nov 2006 - 12:51:13 MET