Re: Shader model 3.0 i 4.0 w kartach graficznych

Autor: Daniel Chlodzinski <dch_at_spam.precz>
Data: Fri 17 Nov 2006 - 12:45:24 MET
Message-ID: <ejk7d2$m1g$1@inews.gazeta.pl>

"mrb" <antipope@o2.pl> wrote in message
news:1163763144.911768.297390@m73g2000cwd.googlegroups.com...
> Hi!
> Czy między shaderami 3.0 i 4.0 jest rzeczywiście jakaś różnica,
> czy to tylko chwyt marketingowy? Shadery 4.0 mają jakieś funkcje
> niezbędne do uzyskania efektów w przyszłych grach, których nie da
> się uzyskać przy 3.0?

Kilku nowych sie pewnie nie da uzyskac, ale wiele innych sie da tyle ze z
gorsza wydajnoscia.
Zreszta ja Ci mowie ze w najblizszym roku nie bedzie na rynku pc gier ktore
beda dzialac tylko
na SM 4.0. Wszystko co sie pokaze bedzie tez dzialac na SM 3.0.

Daniel
Received on Fri Nov 17 12:50:14 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 17 Nov 2006 - 12:51:13 MET