Re: Shader model 3.0 i 4.0 w kartach graficznych

Autor: Goomich <goomich_at_usun.to.wp.pl>
Data: Fri 17 Nov 2006 - 12:45:43 MET
Message-ID: <Xns987E81D272951goomichskrzynkapl@127.0.0.1>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2

MadMan <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> naskrobał/a w
news:1ruv6oxwz5wqs$.1hwqzo7dk85ms.dlg@40tude.net:

> vertex-shadery. Pod SM4.0 będą pisane nowe gry, w stylu Far Cry 2 (czy
> jak tam się to zwie),

Crysis

> Halo 2 itp.

Halo 2 nie obsługuje DX10.

-- 
Pozdrawiam
Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl   UIN: 6750153
Received on Fri Nov 17 13:00:14 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 17 Nov 2006 - 13:51:15 MET