Re: Totalny zwis kompa.

Autor: maly 15 <maly158.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 17 Nov 2006 - 09:24:25 MET

Kolego, jeżeli masz gotowy utwór w postaci projektu *.flp i chcesz go zrzucić
na mp3, to tego NIE RÓB !
Ja miałem wcale nie lepszy komputer od twojego i miewałem czasem podobne
problemy z tym oprgramowaniem, a mianowicie było to uzależnione od ilości
VST'ków jakie wykorzystujesz, oraz ich jakości.
Jeżeli w którymś momencie na głównym Patternie umieściłeś ich kilka, obok
siebie i zacząłeś to konwertować do *.mp3 to się nie dziw :)
Spróbuj to zapisać do formatu *.wav - będzie szybciej ( raczej powinno być ).
Hermita weź na linear (tylko nie 256 bit) "wystarczy 6" + zaznacz ACIDA no i
Asio ustaw na co najmniej 10 ms - powinno ruszyć

pzdr.

ps. aha, dopisz jeszcze z jakiej wersji fl korzystasz :)