Totalny zwis kompa.

Autor: triz <michalluciuk_at_o2.pl>
Data: Thu 16 Nov 2006 - 08:47:07 MET

Witam !
mam taki sprzęt:
1,8ghz amd, 512 ddr kingston, asus a7v8x, dwa dyski 250gb i 40gb,
geforce 3 128mb, zasilacz chieftec 360 W

Problem jest następujący: podczas używania jakiegoś programu,
który wykorzystuje więcej procesora i ramu komp sie totalnie
zawiesza, nic poprostu nie działa, pomaga na niego jedynie 'twardy
reset'.Podam tu przykład na konkretny programie. Najczęściej używam
programu Fruity Loops do tworzenia muzyki, gdy chce zapisać projekt w
mp3 i dochodzi do kilku procent, komputer sie momentalnie zawiesz,
niema żadnych 'oznak życia' :). Działa na niego tylko twardy reset
jak napisałem wczesniej.

Co mam robić ? Wpierw myślałem, że jest to wina ramu ze mam go za
mało, więc dokupiłem kolejne 256mb i mam teraz 512, ale problem jest
ten sam.