Re: Totalny zwis kompa.

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Mon 20 Nov 2006 - 16:18:02 MET

Dnia 16.11.2006, triz napisał(a):

> Co mam robić ? Wpierw myślałem, że jest to wina ramu ze mam go za
> mało, więc dokupiłem kolejne 256mb i mam teraz 512, ale problem jest
> ten sam.

Standardowe postępowanie w przypadkach zwiech (było setki razy na grupie,
ale powtórzę):
* Test pamięci (i to nie jeden przebieg a najlepiej kilkunastogodzinny
  test) , np. MemTest / GoldMem, itp.
* Sprawdzenie zasilania (zmierzenie napięć miernikiem (pomiar przez płytę
  jest niewiarygodny) a także sprawdzenie/przeczyszczenie wszystkich
  wtyczek a także gniazd w płycie).
* Sprawdzenie temperatur, co wiąże się z odkurzenie wnętrza "budy"
  i ogólnym poprawieniem (w miarę możliwości) obiegu powietrza w niej
  (porządek z kablami, dodanie wentyla, wyciągnięcie komputera z szafki
  biurka ;D, itp.).

  T  | |  |  |  \__T  =  |  !  T  UIN 53883184  GG#1902559