Re: [PILNE] Ktora uzywana laserowka lepsza do domu 1200 czy 4000

Autor: topek <topek-spamerzy-to-mendy-je-PiPi-ne_at_post.pl>
Data: Thu 16 Nov 2006 - 11:41:37 MET

Acha,
znalazlem taka wypowiedz w archiwum:
"Oj nie tylko pamieci, procek w drukarce tez ma znaczenie. Moja hp 4000 robi
parosekundowe przerwy po kazdej stronie w graficznym pdfie czy w serii
tiffow, natomiast doci, albo pdfy z tekstem wypluwa jedna za druga. I to
zarowno w trybie 1200 jak i 600 dpi (tzn jest wtedy inna szybkosc
wypluwania, ale sprawa pauz wyglada tak samo). Pamieci napewno jej nie
brakuje, bo ma 72MB ;) "

Czyli 4000 sie nie nadaje? Nie lubie przerw. Chce zeby drukarka plynnie
drukowala.

--
topek-> jak zawsze pozdrawiający
S: I ja tylko ten raz pamiętam, że tam była jakaś baba, czarna taka