[PILNE] Ktora uzywana laserowka lepsza do domu 1200 czy 4000

Autor: topek <topek-spamerzy-to-mendy-je-PiPi-ne_at_post.pl>
Data: Thu 16 Nov 2006 - 11:28:23 MET

Witam,
zastanawiam sie jaka uzywana drukarke laserowa wybrac.
Za podobna cena sa 2 do wyboru:

HP 1200 za 289zl:
http://www.allegro.pl/item142125910_hp_1200_nowy_beben_i_toner_100_sprawna_.html

HP 4000 za 260zl
http://www.allegro.pl/item140269327_hp_4000_nowy_beben_i_toner_sprawna_z_gwar_.html

Jedyna stwierdzona przeze mnie na szybko roznica to brak usb w tej 4000.
Dyskwalifikuje brak usb serie 4xxx ?
Uzywam w pracy modeli z serii 4000 (z karta sieciowa) i sprawuja sie
rewelacyjnie.
HP 4000 ma imo fajniejszy wyglad i kartki sa ladnie schowane no i jest
tansza 30zl.

Ktora z tych drukarek polecilibyscie do domu i dlaczego?
Drukuje czesto ale male ilosci kartek: 2, 3 sztuki

Prosze o PILNA odpowiedz :)

--
topek-> jak zawsze pozdrawiający
S: I ja tylko ten raz pamiętam, że tam była jakaś baba, czarna taka