Re: [PILNE] Ktora uzywana laserowka lepsza do domu 1200 czy 4000

Autor: Zbyszek <zetzzet_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 16 Nov 2006 - 16:58:50 MET

"topek" <topek-spamerzy-to-mendy-je-PiPi-ne@post.pl> wrote in message
news:455c4061$1@news.home.net.pl...
> Acha,
> znalazlem taka wypowiedz w archiwum:
> "Oj nie tylko pamieci, procek w drukarce tez ma znaczenie. Moja hp 4000
> robi
> parosekundowe przerwy po kazdej stronie w graficznym pdfie czy w serii
> tiffow, natomiast doci, albo pdfy z tekstem wypluwa jedna za druga. I to
> zarowno w trybie 1200 jak i 600 dpi (tzn jest wtedy inna szybkosc
> wypluwania, ale sprawa pauz wyglada tak samo). Pamieci napewno jej nie
> brakuje, bo ma 72MB ;) "
>
> Czyli 4000 sie nie nadaje? Nie lubie przerw. Chce zeby drukarka plynnie
> [...]
MOJE MOJE MOJE, mam juz pierwsze cytowanie, ciekawe czy bede mogl sobie
wpisac do dorobku naukowego ;)
A na powaznie to w normalnych wydrukach (czyli pisane prezz Ciebie dokumenty
w Word, Excel) to idzie 17s/min (z dupleksem wychodzi ok 5 kartek/min, czyli
10 stron/min - tak na oko). Natomiast opisana powyzej przypadlosc dotyczy
skanow i jak sam zauwazylem na wlasnorecznie skanowanych ksiazkach problem
pojawia sie glownie w skanach w greyscale. W przypadku przefiltrowaniu na
line-art, podbiciu kontrastu to zachowuje sie juz znosnie. Teraz jak te
drukarki potanialy to pomysl o 4050 - to samo tylko szybszy procek (133Mhz
zamiast 100). Natomiast pamieci spokojnie wystarczy 32MB - wiecej jest
fajne, bo komp wysyla szybko wszystko do drukary (ja mam ja wpieta do
sieci - polecam takie rozwiazanie, nawet jak masz tylko 2 komputery w domu)
i moge go sobie wylaczyc, a drukara tam sobie samodzielnie mieli.

pozdrawiam
Zbyszek