Re: Totalny zwis kompa.

Autor: akanid <akanid_at_wp.pl.bezspamu>
Data: Thu 16 Nov 2006 - 23:05:47 MET

triz napisał(a):
> Co mam robić ? Wpierw myślałem, że jest to wina ramu ze mam go za
> mało, więc dokupiłem kolejne 256mb i mam teraz 512, ale problem jest
> ten sam.

sprawdz tak czy siak ram. ja kupowalem nowego kompa i w tym ram 2x512
ddr2 PQI 4-4-4-12. i sie okazalo ze nowiutka pamiec byla walnieta. a
wykrylem to dopiero jak postawilem viste ktora sie pod koniec instalacji
wyspywala a jak sie w koncu instalnela byly caly czas BSODy. oczywiscie
pamiec zostala mi wymieniona na nowa bez problemu. BTW co sadzicie o
tych pamiechach?

--
Koniec Modlitwy. Amen.
Pozdrawiam