Re: Seagate - Dyski SATA pionowo

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Tue 14 Nov 2006 - 22:56:11 MET

"webjay" ejcj7h$gtp$1@nemesis.news.tpi.pl

> hm.. dlaczego? i tak myslalem je przykleic klejem termoprzewodzacym, ale nie
> kumam problemu miedzi z glinem :)

Powstaje ogniwo i wypłukuje się miedź. :)

> moze wieczorkiem rzuce linkiem.

> blah, 92cm, nie cale :)

To prawie metr -- nadal dużo.

> ta klujaca i brazowo-zolta? fuj, jakie to nie mile...
> mysle bardziej o macie akustycznej, ew. pod nia maty app.

Ona jest akustyczna. Tyle tylko, że trzeba jej dużo kupić naraz. :)

> ceny miedzi? zlom 20PLN, wyroby gotowe - od 40PLN w gore. btw. aluminium

Za 1 kg?

> jest tansze, lzejsze, ale tez slabiej przewodzi cieplo (ale nie slabo ;) )

> faken - gdzie znalazles jakis opis termiczny? doszukac sie nigdzie nie moglem...

Pokazują, gdzie należy/warto mierzyć temperaturę, ale wykresów nie znalazłem.
Nadto i moje palce mówią, ;) że tam jest najcieplej.

--spacja
 (_______) leszekc@@alpha.net.pl | |