Re: Seagate - Dyski SATA pionowo

Autor: webjay <kamil_at_adres-email-w-linku-stopki.pl>
Data: Tue 14 Nov 2006 - 15:15:16 MET

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
napisał w wiadomości news:ejchbd$5tq$1@flis.man.torun.pl...

> "webjay" ejce53$3ph$1@nemesis.news.tpi.pl

> Google (i inne przeglądarki) Twoim przyjacielem -- chyba nigdy takich
> rzeczy
> nie wróżyłem, ;) bo i niby dlaczego na dłuższej można, a na krótszej już
> nie?

;)

[...]

> Miedź i aluminium obok siebie -- to zły pomysł! Niby
> w komputerze elektrolity się nie leją, ale jednak. :)

hm.. dlaczego? i tak myslalem je przykleic klejem termoprzewodzacym, ale nie
kumam problemu miedzi z glinem :)

> Jak byś mógł narysować swój patent -- byłoby miło. :)

moze wieczorkiem rzuce linkiem.

> Co to jest 92"?

blah, 92cm, nie cale :)

> To kieszenie są aż tak drogie?
> Ja myślę tylko o blachach miedzianych i o paście. :)

kieszen scythe ok. 130PLN

> Dobrze akustycznie izoluje wata mineralna, czyli kamienna. :)
> (na budwie czasami się jej używa) Niestety, choć to produkt
> z kamienia -- izoluje także termicznie.

ta klujaca i brazowo-zolta? fuj, jakie to nie mile...
mysle bardziej o macie akustycznej, ew. pod nia maty app.

> Nie znam ceny miedzi. Najtańsze jest chyba użycie zużytych :) tasiemek
> sygnałowych. :) Zaraz spróbuję ściagnąć izolację. :)

ceny miedzi? zlom 20PLN, wyroby gotowe - od 40PLN w gore. btw. aluminium
jest tansze, lzejsze, ale tez slabiej przewodzi cieplo (ale nie slabo ;) )

> Seagate chyba twierdzi, że najcieplej jest po przeciwnej stronie, niż
> złączki.

faken - gdzie znalazles jakis opis termiczny? doszukac sie nigdzie nie
moglem...

pozdrawiam,
Kamil