Re: Seagate - Dyski SATA pionowo

Autor: webjay <kamil_at_adres-email-w-linku-stopki.pl>
Data: Wed 15 Nov 2006 - 10:14:21 MET

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
napisał w wiadomości news:ejde9g$ntf$1@flis.man.torun.pl...

> "webjay" ejcj7h$gtp$1@nemesis.news.tpi.pl

> Powstaje ogniwo i wypłukuje się miedź. :)

a o brazie slyszal? :) wydaje mi sie, ze to bardzo zadkie zjawisko,
tymbardziej, ze wszystkie popularne radiatory na CPU to polaczenie miedzi i
aluminium...
moze dodatkowo zabezpieczaja, przed utlenianiem? tak czy siak mialem zamiar
to zrobic, jednak - wydaje mi sie, ze nawet po roku uzywania moglbym co
najwyzej smuge dostrzec ;)

[...]

> To prawie metr -- nadal dużo.

LOL, webjay - pisz wolniej, mysl szybciej - oczywiscie chodzi o 92mm... :)
porazka...

> Ona jest akustyczna. Tyle tylko, że trzeba jej dużo kupić naraz. :)

nie wiem, nie znam sie - boje sie. zostane przy tej pierwotnej koncepcji.

> Za 1 kg?

tak jest. btw. w ciagu ostatniego roku metale niezelazne poszly okropnie w
gore.

> Pokazują, gdzie należy/warto mierzyć temperaturę, ale wykresów nie
> znalazłem.
> Nadto i moje palce mówią, ;) że tam jest najcieplej.

wczoraj tez w koncu znalazlem to w 60 strnach opisu... fakt - pokazuja gdzie
najlepiej ustaic czujke...
schemat wyjasnie Ci w nastepnym poscie.

pozdrawiam,
Kamil