Re: Karty pamięci - tymczasowy trend czy nowa rewolucja?

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Tue 14 Nov 2006 - 19:01:07 MET

ToMasz napisał(a):

> PS wcale sie to nie nadaje jako zzestaw ratunkowy bo 90% starych kompów
> nie wspiera startu z usb :(

Nie mam na myśli zestawu ratunkowego dla starych kompów, tylko dla
mojego obecnego. :)
BTW kupiłem czytnik Apacera, podpiąłem go i przetestowałem. WIdzę, że
jednak chyba było warto. :) Zawartość karty SD 256MB (zajęte ~50%)
zgrywa się około minuty krócej niż przez aparat i kabel USB, a do tego
mam ją widoczną w "Mój Komputer" jako dysk, z informacją o systemie
plików, oryginalną strukturą katalogów itp. Tak więc może się to przydać
w przypadku konieczności odzyskania niechcący skasowanego zdjęcia itp. W
gruncie rzeczy zależało mi głównie na wyciągnięciu gniazdka USB na przód
obudowy, ale skoro już mam kupować, to lepiej coś lepszego niż panel za
kilka złotych, który tylko zajmie miejsce pod stacją dyskietek. ;)
Co prawda kolor srebrny, ale świetnie wygląda pod białą stacją dyskietek. :)

# /George Orwell - Rok 1984/