Re: Karty pamięci - tymczasowy trend czy nowa rewolucja?

Autor: ToMasz <twitek4_at_no_spam.gazeta.pl>
Data: Tue 14 Nov 2006 - 17:07:13 MET

Atlantis napisał(a):

> A nie wie ktoś jak to w praktyce wygląda? Urządzenie musi być podpięte
> do któregoś konkretnego portu? Jeśli mam kilka urządzeń USB
> umożliwiających bootowanie, to zazwyczaj mam możliwość wyboru?

czytnik usb/SD za 19.90 z allegro w nim karta 128mb wyjeta z telefonu na
niej Damn Small Linux. w biosie uaktywnione uruchammianie z usb, rodzj
urządzenia - wszystkie dostępne.
startuje system z "pendriva" masz 100% funkcjonalne srodowisko graficzne.
tak samo bedzie jak podepniesz do usb dysk (z systemem) w kieszeniu
eide/usb
pozdrawiam

ToMasz

PS wcale sie to nie nadaje jako zzestaw ratunkowy bo 90% starych kompów
nie wspiera startu z usb :(