Re: Pyt dotyczace jakosci/awaryjnosci HP, ASUS, Toshiba

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Mon 13 Nov 2006 - 22:00:15 MET

Użytkownik "Markus Sprungk" <msprungk@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1s4kxdk63xkef$.1k74svxno2tub.dlg@40tude.net...

> Co mnie jednak zaskoczyło to....konfiguracja
>
> Z tego, co sprawdzałem, powinna tam być nagrywarka LG i dysk Hitachi.
> Skanowanie SIW-em wykazało, że jest tam napęd DVDRW firmy TSST i dysk
> Fujitsu. Co do tego pierwszego to nie jestem zadowolony, w tym drugim
> przypadku zaskoczenie pozytywne :)

Ale co takiego cie niemile zaskoczylo w TSST? Jakies techniczne rzeczy? Bo
jesli chodzi o firme, to TSST oznacza jakies konsorcjum Toshiby z Samsungiem
(o ile dobrze pamietam to Toshiba-Samsung Storage Technology), takze
porownujac do LG, to wlasciwie jeden kit...

A jesli chodzi o Hitachi, to wlasciwie on jest chyba jednym z dwoch (albo
trzech) producentow dyskow 2,5cala. A ze nalepka jest Fujitsu, IBM czy jakas
inna - to sie czesto zdarza, ale niekoniecznie swiadczy o innym
producencie... A wlasnie dla tych 2 firm Hitachi robi napedy - pewnie
jeszcze dla calej rzeszy innych...
To chyba mozna jakos sprawdzic odpowiednim softem.. nigdy nie wglebialem sie
w temat, ale na moje oko nie powinno to byc jakims duzym problemem...

Pozdrawiam
Michal