Re: Problem z klawiaturą w laptopie

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Mon 13 Nov 2006 - 21:42:05 MET

Użytkownik "grek" <grek@pogodzinach.net> napisał w wiadomości
news:1163419211.563084.263140@e3g2000cwe.googlegroups.com...
Witam, mam dziwny problem z klawiaturą - nie wiem z jakiego powodu
może wstrząs może wilgoć.
przestała mi działać cześć kalwiatury, praktycznie połowa
przycisków- rozkręciłem laptopa podociskałem wszystko i wszystko
prawie wróciło do normy.

poza - kombinacją cześci przycisków z shiftem tzn np shift + w
działa daje duze W

a np Shift + 2 nie działa powinno dać @ , sama 2 działa,

ma ktoś jakis pomysł co może być powodem takiego zachowania ?
-------
Jesli ZAWSZE dziala 2 i ZAWSZE dziala shift-W i NIGDY nie dziala shift-2, to
problem nie musi wcale lezec po stronie sprzetowej - moze po prostu masz cos
przypisane do tej kombinacji klawiszy, albo masz jakis dziwny keyboard
layout w windows (w co watpie)
Sprawdz z obydwoma shiftami - jesli z jednym dziala, a z drugim nie, to
problem jest prawdopodobnie sprzetowy, jesli z obydwoma nie dziala - to by
wskazywalo jednak na problemy w windowsie.

Pozdrawiam
Michal