Re: Pyt dotyczace jakosci/awaryjnosci HP, ASUS, Toshiba

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Sun 12 Nov 2006 - 10:49:56 MET

damber napisał(a):

> Witam...
> Jezeli jest gdzies grupa notebooki to prosze dac namiar.
> Ale nie znalazlem to prosze uzytkowników notebooków
> z seri:
> HP nx7400 i Toshiba A110-110 o opinie o jakosci i awaryjnosci i jakosci
> matrycy.
> Nie jest to pytanie ktory kupic i konfiguracja tez jest tu nie istotna,
> chodzi tylko o jakosc tych produktów i jakosc swiecenia matrycy.
> Z gory dzieki tym ktorzy pomoga w temacie
> pzdr

Używam od roku Acera Aspire na Turionie z matrycą tzw. "szklaną", od kilku
dni mam także HP NX7400 model EY508ES i muszę przyznać, że matryca w HP
jest po prostu słabiutka. Acer bije HP-ka o co najmniej kilka długości
matrycy ;)

Co do samego działania HP-ka to całkiem fajnie pracuje, tutaj, jak na razie
nie mam zastrzeżeń. Poza tą nieszczęsną matrycą to całkiem sensowny laptop.
Bardzo przyjemna klawiatura (lepsza moim zdaniem niż w Acerze), niestety
fatalny touchpad, raz, że mały, dwa, że chropowaty

Dużym plusem jest praktycznie niesłyszalna praca laptopa. Tutaj HP się
postarał

Co mnie jednak zaskoczyło to....konfiguracja

Z tego, co sprawdzałem, powinna tam być nagrywarka LG i dysk Hitachi.
Skanowanie SIW-em wykazało, że jest tam napęd DVDRW firmy TSST i dysk
Fujitsu. Co do tego pierwszego to nie jestem zadowolony, w tym drugim
przypadku zaskoczenie pozytywne :)

Z tego wynika, że w danym modelu HP może zamontować różne części. Należy
więc uważać co się kupuje

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098