Re: nx 6110 zdechl :|

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Mon 13 Nov 2006 - 22:09:02 MET

Użytkownik <serwan@gdzies.tam.na.il.pw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:ejabt2$uid$1@julia.coi.pw.edu.pl...
> Witam,
> Miesiac po gwarancji - pracuje spokojnie nad wordem i..
> ekran zgasl. myslae zasilanie - nie, wyglada na to ze
> zasilacz dziala (drugi laptop z nim pracuje), zasilanie
> w gniazdu jest, a komputer sie nie wlacza :( do tej
> pory:
> - wydlubalem baterie, przeczyscilem styki - nic
> - naciskalem wlacznik dlugo, krotko i z przerwami - nic
> - przeszukalem cala dokumentacje szukajac czegos i
> bezpieczniku - moze jest jakis? wymienic - nic
> ktos mial cos podobnego? jakies sugestie moze?
> pozdrawiam

a swieci sie jakakolwiek dioda?
Jesli mozesz, sprobuj tez przelozyc baterie z innego laptopa i sprawdzic...
jesli wstanie, to prawdopodobnie polecial ci uklad zasilania...
A to juz bardzo zle... Jesli nie wstanie - polecialo cos na plycie glownej -
a to jeszcze gorzej...
No chyba, ze matryca nie swieci, ale komputer dziala - mozesz go sprobowac
podlaczyc do monitora zewnetrznego, zeby sie o tym przekonac... wtedy padla
matryca albo inwerter...

Niestety, ja odrzucalem HPki ze wzgledu na krotka (roczna) gwarancje -
dokupowana opcja gwarancji 3letniej byla zbyt droga
A najwiecej usterek pojawialo sie po pierwszym roku uzytkowania..

Pozdrawiam
Michal

Pozdrawiam
Michal