Re: nowy ACER i problem

Autor: RudeBoy <g.kopec_at_SPAM_BLOKdobaku.pl>
Data: Mon 13 Nov 2006 - 08:27:50 MET

Miroslaw Szejduk napisał(a):

> Jezeli kupiles z sstemem to na 100% powiniem odpalic sie instalator XP
> po wlaczeniu laptopa a pozniej jak juz sie zainstaluje prosi o wlozenie
> plytki DVD czystej i nagra ci obraz recovery systemu.
> Sterowniki sa na plycie CD dolaczone do sprzetu. Jesli tego nie masz to
> dostales wybrakowany sprzet lub sprzedawca wykasowal przez swoja
> nieznajmosc podstaw informatyki system recovery.
> Ewentualnie trafiles na towar gdze juz ktos kupil i mu sie nie spodobal
> i szybko oddal do sklepu. Wszystkie plytki dostarczone do laptopa
> powinny byc zafoliowane i nierozpakowane.
> [...]

No ja bym w zyciu Acera nie kupil. Jestem szczesliwym posiadaczem
Fujitsu-Siemens. Laptopa kupil kolega w dodatku w MM tym bardziej
wieksze prawdopodobienstwo, ze nie cos zestaw wybrakowany. Po moich
namowach jedzie go dzisiaj oddac.

--
RudeBoy Selecta
ASUS K8N-E DELUX + SEMPRON 64 3000+ + 1024MB DDR PQI + MAXTOR 200GB SATA