spaliłem napęd?

Autor: ToMasz <twitek4_at_no_spam.gazeta.pl>
Data: Mon 13 Nov 2006 - 08:39:55 MET

witam

dzis rano chciałem komus dac naped. lezy sobie taki w szufladzie.
Wziąwszy napęd pomyslałem -czy w srodku jest jakas płyta? wysune tacke i
sprawdze.
zaczynam pchac wtyczke zasilajacą.... i pstyk przeskoczyła iskra.
Okazało sie ze wtyczke pcham naopak czy li zółty od strony tasmy danych.
 Iskra przeskoczyła pomimo ze wtyczka nie była wetknieta, zdaje sie ze
poszło 12v z zasilacza na 5voltowy pin w napędzie.
teraz napęd wydaje sie byc martwy....
da sie go jeszcze ożywic?

ToMasz