Re: nowy ACER i problem

Autor: Miroslaw Szejduk <shango_at_o2.pl>
Data: Mon 13 Nov 2006 - 07:48:26 MET

Użytkownik "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> napisał w wiadomości
news:ej820s$cse$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam!
>
> Jako, ze musze postawic na nogi nowego Acera Apire 3692 mam takowe
> pytanie. Z komputerem nie dostarczono zadnej plyty z systemem. Jak to z
> Acerem bywa na dysku sa partycje z recovery. W Biosie ustawione kopiowanie
> z partycji recovery. No i po resecie kompa uruchamia sie ACER Recovery
> costam i prosi o wybranie jezyka.. i dalej domaga sie wlozenia plyty
> Backup Restore CD. Tylko, ze tych plytt nie ma. Pogrzebalem Live cd
> linuchem po dyskach no i sa te przeklete partycje recovery zajmujace z 5GB
> [...]

Jezeli kupiles z sstemem to na 100% powiniem odpalic sie instalator XP po
wlaczeniu laptopa a pozniej jak juz sie zainstaluje prosi o wlozenie plytki
DVD czystej i nagra ci obraz recovery systemu.
Sterowniki sa na plycie CD dolaczone do sprzetu. Jesli tego nie masz to
dostales wybrakowany sprzet lub sprzedawca wykasowal przez swoja nieznajmosc
podstaw informatyki system recovery.
Ewentualnie trafiles na towar gdze juz ktos kupil i mu sie nie spodobal i
szybko oddal do sklepu. Wszystkie plytki dostarczone do laptopa powinny byc
zafoliowane i nierozpakowane.
Pisze to na podstawie tego co wlasnie widze po rozpakowaniu laptopa jak w
temacie.

Mirek