Re: Zamiast obrazu partycji...

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Mon 13 Nov 2006 - 08:20:52 MET

"Eneuel Leszek Ciszewski" napisał:

> Myślisz, że on używa Linuksa?

Ech, ironiu nie poniał...
Tak samo można by napisać, że owszem, wystarczy skopiować, a po
przywróceniu - z tejże samej dyskietki zrobić sys C:. Bo skoro pytający
wstydzi się podać, o jaki system plików chodzi, to może używa Windows 3.xx?

> To ciekawe, bo pisze spod OE chyba...

Ja tam nie lubię komuś grzebać w, za przeproszeniem, nagłówkach. Wychodzę z
takiego śmiesznego założenia, że to pytający ma podać wszystkie istotne
informacje, a w tym przypadku info o systemie plików jest kluczowe. Bo
wiesz, WinXP na NTFS nie jest obligatoryjny, zwłaszcza na _tej_ grupie.

JoteR