Re: Najszybszy procek + p³yta na SD-RAM

Autor: K <kurt76_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sun 12 Nov 2006 - 12:08:49 MET

Michal Bien <mbien@uw.edu.pl> napisa³(a):

> I wydajnosciowo raczej tez, no chyba ze mowimy o bardzo specyficznych
> zastosowaniach gdzie skorzysta sie z SMP rozkladajac rozne aplikacje na
> osobne CPU, ale do tego trzeba tez na dobra sprawe i macierzy dyskow by nie
> blokowaly 2 CPU (1 dysk PATA zdecydowanie zle radzi sobie z losowym
> odczytem/zapisem danych przez 2 aplikacje) - biorac pod uwage koszty
> odpowiedniej plyty, 2 DOBRANYCH PIII Tualatin ~1,4GHz oraz OSa (sadzac po
> czytniku to WinXP, a 2 fizyczne CPU wymagaja juz wersji PRO w odroznieniu
> od CPU wielordzeniowych dzialajacych na zwyklym Home). Nie wiem do czego to
> [...]
i tak, i nie... nawiazuje do wczesniejszych topicow mr oizo i on z tego co
pamietam chce zrobic cos w rodzaju media center, zalozenia sa takie, ze ma
duzo sdramow na obecnej platformie s370, co ja bym zrobil: przelutowal na
obecnej plycie sockety i kupil dwa PIII T 512kB cache, do tego chlodzenie
pasywne (wg pomyslu o jakim pisalem wczesniej i dziala w praktyce u mnie).
jezeli chodzi o twoj wywod dot. wydajnosci, macierzy i wielowatkowosci....
masz bledne zalozenia - to nie ma byc workstation!! tu chodzi o sytuacje ze
np. na pierwszym cpu karta DVB-S podaje caly czas sygnal na TV, do tego
foobar, a na drugim cpu: internet, office, etc... :) oczywiscie jakis raid tez
nie zaszkodzi.. system proponuje w2k.

pozdro

--
Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/