Re: Jaki jest najlepszy Sklep Komputerowy on-line i dlaczego ProLine?

Autor: bytegiga <bytegigaSSPPAAMM_at_o2.pl>
Data: Sat 11 Nov 2006 - 19:51:30 MET

> BTW:
> groups.google.pl/groups/search?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=pl.regionalne.wroclaw+proline+reklamacja
> miniurl.pl/18480
>
> nadal super?

Ciekawe że większość w miarę merytorycznych negatywnych postów jest
z ponad 3 lat.
Przejrzyj jeszcze swoje linki, znalazłem tam wątek gdzie szef ProLine
oficjalnie
wystąpił próbując wyjaśnić wszelkie wątpliwości klientów i ukarać
nieodpowiedzialnych pracowników.

To chyba jedyna firma która tak otwarcie podeszła do klienta, nie chcę być
tu
pijarowcem prolajnu bo daleko mi do tego ale chyba na każda większą firmę
znajdziesz sporo negatywnych rzeczy w sieci.

Ale to ważna nauka dla wszystkich handlowców: zadowolony klient zachęci
jednego,
jeden niezadowolony zniechęci dziesięciu ;)