DV Raptor RT2Max i Grafika NVIDIA GeForce 7600 GS

Autor: Darek vel filip122 <filip122_TOJESTDOUSUNIECIA__at_wp.pl>
Data: Sat 11 Nov 2006 - 19:45:47 MET

Witam !!!

Mam taki problem w nowym kompie w ktorym jest zainstalowana grafika NVIDIA
GeForce 7600 GS (Gigabayta) oraz Karta Raptor RT2MAX Canopusa .
po wybraniu w Adobe Premiere 6.02 ( Program do Edycji Wideo ) presetow
Canopusowych w oknie monitor Premierki nie ma podgladu ,
natomiast Raptor wysyla obraz na wyjscie analogowe i DV

Wydaje mi sie ze jest tu jakis konflikt Grafiki z Raptorem ...
 mialem podobna sytuacje kiedy w poprzednim kompie razem z raptorem
wsadzilem grafike Ge Force 6600 GT
i niestety zaraz ja wyciagnalem poszla do szafy . w kompie z ktorym Raptor
chodzil prawidlowo jest grafika GeForce FX 5200.

Czy mozna z tym fantem cos zrobic ?

Czy moze istaniej jakas lista podzespolow kompatybilnych z Raptorem (
Canopusem ) . ( podobna do listy jaka byla do kart Pinacla )

--
Pozdrawiam   3majta sie cieplo zima ODCHODZI
   Darek  vel  filip122    filip122NOTOWYTNIJ@wp.pl