Re: Strona WWW.

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sat 11 Nov 2006 - 20:00:34 MET

krzyspiastow1@wp.pl napisał(a):
> Czy ktoś mógłby mi podać adres strony z płotkami
> przeciwśnieżnymi firmy Roben. Z góry dziękuję.

Dałeś pytanie do człowieka.
Zamień je w zrozumiałe dla google.
Oto rebus:
Usuń tekst prośby: "Czy ktoś mógłby mi podać"
Usuń tekst zbędny: "adres strony"
Usuń spójniki: "z"
Zamień wszystko do mianownika, formy podstawowej: "płotkami
  przeciwśnieżnymi firmy Roben" -> "płotki przeciwśnieżne firma Roben"
Usuń tekst grzecznościowy: "Z góry dziękuję."

Po rozwiązaniu rebusu cos ci zapewne zostało. To wpisz do okienka na
google. Co dostałeś?

P.S. Przepraszam ale jesłi to był bład pomyłki grupy, nieświadomy. ALe
musiałem sobie ulzyc bo co chile dostaje z wielu miejsc podobne pytania.

--
Szukam pracy, coś przy naprawie komputerów - rejon Warszawa.