Re: Jaki jest najlepszy Sklep Komputerowy on-line i dlaczego ProLine?

Autor: TMK <tmk_usenet_at_epf.pl>
Data: Mon 13 Nov 2006 - 09:59:34 MET

bytegiga napisa艂(a):

> Przejrzyj jeszcze swoje linki, znalaz艂em tam w膮tek gdzie szef ProLine
> oficjalnie wyst膮pi艂 pr贸buj膮c wyja艣ni膰 wszelkie w膮tpliwo艣ci klient贸w
> i ukara膰 nieodpowiedzialnych pracownik贸w.

pisa膰 to sobie m贸g艂... tak jak i kara膰 pracownik贸w "na pokaz". Przyczyny
problem贸w s膮 prawdopodobnie znacznie g艂臋biej, ale to nie m贸j problem.

z ciekawostek http://miniurl.pl/18592

> To chyba jedyna firma kt贸ra tak otwarcie podesz艂a do klienta,

_Spamowanie_ grupy wroc艂awskiej nie jest otwartym podej艣ciem do klienta!

> ale chyba na ka偶da wi臋ksz膮 firm臋
> znajdziesz sporo negatywnych rzeczy w sieci.

oczywi艣cie masz racj臋, ale negatywne opinie dotycza "rzeczywistego"
sklepu (nie online!) oraz ich serwisu. Masz czas, to spr贸buj si臋 do nich
dodzwoni膰. Jak czytaja ten w膮tek, to mo偶e w ko艅cu odbior膮 i nie roz艂膮cz膮 :)

> Ale to wa偶na nauka dla wszystkich handlowc贸w: zadowolony klient zach臋ci
> jednego, jeden niezadowolony zniech臋ci dziesi臋ciu ;)

prawda stara jak 艣wiat i chyba zawsze b臋dzie aktualna :)

Wcze艣niej najcz臋艣ciej robi艂em zakupy w age computer, obs艂uga o niebo
lepsza, mo偶liwo艣膰 p艂atno艣ci kartami, du偶y asortyment, w miar臋 dobre
ceny. Obecnie po upadku firmy dzia艂aj膮 pod szyldem extrapc, obs艂uga
nadal dobra, asortyment zdecydowanie ubo偶szy. Lidera we Wroc艂awiu
niestety nie mam, w miar臋 ok s膮 - 4speed, arest, extrapc.

Dla mnie ju偶 EOT i 偶eby nie by艂o - 偶ycz臋 Proline jak najlepiej, przede
wszystkim dalszego rozwoju, ale ukierunkowanego tak偶e na klienta!

Pozdrawiam, TMK

--
Asus A8R-MVP - RD480 | Athlon 64 3200+|Pentagram Freezone NXC-100 Cu
1024 MB 3200 Elixir | Galaxy GF 7600GS 256MB DDR3 1.2ns (Zalman)