Re: Atramentówka i ściekający tusz

Autor: rageofhonor <bloodsport_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 11 Nov 2006 - 03:04:29 MET

Użytkownik "dziobu" <kpawelXXX@XXXkr.onet.pl> napisał w wiadomości
news:ej22d1$2ut$1@news.onet.pl...

HP 5150. Przestała drukować czarny no więć po chwili namysłu wpadłem
> na to że tusz sie skończył (*56). No to sie biore za napełnianie - zgodnie
> z instrukcją wsadzam ichnią strzykawke w otwór odpowietrzający i wlewam.
> Zbiorniczek ma 19ml, strzykawka 25ml. Wlałem ~1ml i zaczeło wyciekać
> (wlewałem bardzo powoli) zarówno od góry jak i od strony głowicy.
> Teoretycznie oznacza to że już jest pełno, ale przeciez ja tam prawie nic
> nie wlałem...
> Ale wsadziłem całość do drukarki i drukuje i to działa... pytanie jak
> długo. Najbardziej mnie denerwuje jak tusz kończy sie w środku drukowanego
> [...]

Ja zawsze biorę go i zrywam papierek z góry i patrzę się jaki jest stan. Jak
w czarnym kończy się tusz gąbka jest szara czasem nawet prawie biała.
Wsadzam wtedy igłę do spodu uważając by nie uszkodzić elementów prowadzących
tusz dalej. Nalewam wtedy do każdej dziurki po trochę w sumie 5 ml. Jeżeli
nic nie cieknie. Powtarzam proces aż tusz pojawi się na górze.
Potem zaklejam górę taśmą