Re: Uszkodzony skaner: czy spisać na straty?

Autor: Padre_peper <Piotr_at_no.net>
Data: Fri 10 Nov 2006 - 18:30:12 MET

> Uszkodzenie polega na dwóch pasach przebarwień przez całą długość skanu,
> przez co szerokość zmiejsza się de facto tak do połowy kartki A4...
Takie przebarwienia(zielone pasy) biegnące wzdłuz całego skanu w moim
poprzednim skanerze CCD LPT znikły po zmianie sterowników na inne
(niekoniecznie nowsze), w moim nowym skanerze CCD USB pasy zmienionego
koloru na skanie powoduje klawiatura bezprzewodowa, przy skanowaniu
musze ja odsuwać na 2 metry od skanera :) więc jeszcze bym skanera nie
rozbierał, szczególnie, że lustra w skanerze są srebrzone po stronie
użytkowej a nie pod szkłem i łatwiej je zniszczyć niż wyczyścić (można
tylko sprężonym gazem)

Piotr