Uszkodzony skaner: czy spisać na straty?

Autor: Robert Osowiecki <robson_at_rassun.art.pl>
Data: Fri 10 Nov 2006 - 11:25:29 MET

Nabyłem na allegro uszkodzony skaner, niestety: okazało się to dość
późno (pzrez swoje gapiostwo nie przetestowałem go gruntownie przed
wystawieniem komentarza sprzedawcy, więc na zwrot raczej nie mam co liczyć).

Uszkodzenie polega na dwóch pasach przebarwień przez całą długość skanu,
przez co szerokość zmiejsza się de facto tak do połowy kartki A4...

Czy takie uszkodzenie może być spowodowane np. kurzem lub zabrudzeniami
i czy można pokusić się o jakieś naprawy w domu?

Pozdrawiam!

--
Konfederacja Fantastyki Rassun
http://rassun.art.pl