Re: nośniki

Autor: axell <axell126_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 10 Nov 2006 - 15:28:51 MET

> Z tym też polemizowałbym - mam w swojej kolekcji płyty CD nagrane
> około 98 roku - Kodak i TDK - nie dosyć, że pięknie się czytają, to
> jeszcze generują piękne wykresy, zupełnie jakby były dopiero co
> nagrane. Mam też kilka płyt z tego okresu marki "PRO" - kilka już
> padło... Awarii uległy

Moja pierwsza nagrywana płyta CD (mało znanej firmy która już chyba nie
istnieje nawet) z '97 jeszcze żyje i trzyma się dobrze po 9 latach ale
czego to dowodzi ? Niczego, bo równie dobrze mogła być być dawno na
śmietniku. Jak dla mnie wypalana płyta CD /DVD nie jest przeznaczona do
archiwizowania danych na lata a jeśli uważasz że jest inaczej i z
czystym sumieniem polecisz jakąś markę to bardzo proszę jak Robert
będzie miał szczęście to mu przetrzyma - i tego mu życzę ale jeśli
padnie to bezpowrotnie straci cenne dane to wtedy już będzie mógł mieć
pretensje tylko do samego siebie no i do Ciebie oczywiście.

axell