Problem z drukiem HP 6540

Autor: wojT <bernaciak_at_vp.pl>
Data: Fri 10 Nov 2006 - 04:42:34 MET

Witam

Kupiłem jakiś czas temu drukarkę HP 6540. Po zainstalowaniu kartridży pokazała
się informacja, że "nieprawidłowo zainstalowano pojemnik z czarnym atramentem".
Efekt jest taki, że druk wychodzi czarno-szary. Zestaw dysz drukuje pasek około
15 milimetrów: pierwsze 6 jest czarne, następne kilka szare i następne znowu
czarne.
Drukarkę oddałem do serwisu - powiedzieli, że wszystko jest ok tylko nabój
zepsuty. Kupiłem nowy - to samo. Wymieniłem na nowy - to samo. Teraz kupiłem
następny - to samo.
Po wydrukowaniu strony diagnostycznej rzeczywiście widać, że część dysz w ogóle
nie drukuje.
Wygląda na to, że jednak drukarka, ale w serwisie wsadzili przy mnie nowy nabój
(tyle, że mniejszy, bo do tej drukarki pasuje mały 10ml i duży 21ml - ja zawsze
kupuję duży) i wszystko było ok - strona diagnostyczna na 100%.

Nie mam pojęcia co jest grane.

Czy ktoś miał podobny problem i udało mu się go rozwiązać.

Z góry dziękuję za każdą pomoc.