Re: dysk 300GB problem

Autor: wojT <bernaciak_at_vp.pl>
Data: Fri 10 Nov 2006 - 04:48:40 MET

Nie ma problemu z ograniczeniem partycji FAT32 do 30GB. Ja miałem większe
partycje w tym systemie plików i wszystko było OK. Używam Partition Magica 8.0.
Poza tym faktycznie tak jak to już ktoś napisał, rzeczywiście NTFS jest dużo
lepszy: szybszy, bezpieczniejszy i bardziej wydajny. Różnicę odczujesz
chociażby przy defragmentacji. Ja defragmentuję Diskeeperem 11 i NTFSa
defragmentuje mi przynajmniej 3 razy szybciej. No ale jeśli masz W98 to nie
masz wyjścia.