Re: Problem z drukiem HP 6540

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sat 11 Nov 2006 - 17:25:06 MET

Użytkownik "wojT" <bernaciak@vp.pl> napisał w wiadomości
news:4380.00000001.4553f529@newsgate.onet.pl...
> Witam
>
> Kupiłem jakiś czas temu drukarkę HP 6540. Po zainstalowaniu kartridży
pokazała
> się informacja, że "nieprawidłowo zainstalowano pojemnik z czarnym
atramentem".
> Efekt jest taki, że druk wychodzi czarno-szary. Zestaw dysz drukuje pasek
około
> 15 milimetrów: pierwsze 6 jest czarne, następne kilka szare i następne
znowu
> czarne.
> Drukarkę oddałem do serwisu - powiedzieli, że wszystko jest ok tylko nabój
> [...]
hehe, niech przy tobie sprzedawca wsadzi do drukarki :)

A tak powaznie:
tej drukarki akurat nie znam, ale w niektorych egzemplarzach mielismy takie
problemy... I wkladalismy i wyciagalismy tusze, az sie udalo... Czasem
trzeba mocniej docisnac, czasem szturchnac kosz, czasem stunkac :) Tak jak
ze starym telewizorem :)
Generalnie jest to problem ze stykami elektrycznymi w koszu na tusze -
mozesz sprobowac przerysowac te styki miekkim olowkiem, a potem delikatnie
wytrzec, zeby zwarcia nie bylo (grafit z olowka dobrze przewodzi prad). I
pilnowac, zeby tuszu od strony stykow nie palcowac, zreszta je tez mozesz
przerysowac olowkiem :)
Moj kolega elektronik zaleca mi tu, zeby lekko poslinic palec i przejechac
po stykach :) ale ja sie pod tym nie podpisuje :D

Pozdrawiam
Michal