Re: Iiyama H511S-B na matrycy PVA czy IPS

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Fri 10 Nov 2006 - 02:18:05 MET

"iiyrek" eiu3aq$d4h$1@nemesis.news.tpi.pl

> Ja też mam iiyama Vision Master Pro 450 najlepszy monitor CRT jaki
> widziałem, na kineskopie Diamotron!

Aby gołosłownym nie być (i aby poregulować po rozregulowywaniu
związanym z tym wątkiem), puściłem test i:

 -- kratka w lewym dolnym rogu ma długość (poziomy wymiar) 14 mm
 -- kratka w prawym dolnym rogu ma długość (poziomy wymiar) 21 mm

Oczywiście obie powinny mieć tyle samo. :) 111 Hz, 1024 na 768 na 32 bity na piksel.
(jest to jedyna rozdzielczość, za którą odpowiada, zgodnie z ,,paszportem producent
takiego akurat monitora -- tej wielkości, czyli 17 cali CRT) Na szczęście rozmiar kratki
gwałtownie zmienia się w lewym rogu i po 4 centymetrach już jest coś około 19 mm, po czym
rośnie już mniej więcej liniowo do 21 mm... Góra monitora na oko wygląda tak samo jak dół.
Oczywiście regulować tego się nie da. Ponadto wszelakie proste są pokrzywione i też tak
pokrzywione, że tego wyregulować nie można nijak, chyba, że od wewnątrz. :)

Wnioski pozostawiam innym. :)

E. :)