Re: Używane monitory - warto?

Autor: Paweł Kwiatkowski <ANTYSPAMqwiat_at_o2.pl>
Data: Thu 09 Nov 2006 - 00:17:02 MET

Dnia Tue, 07 Nov 2006 21:00:23 +0100, ppview napisał(a):

> A poważniej - do autora wątku. Jeśli wzrok jest naprawdę priorytetem to
> jednak warto rozważyć "wyskrobanie" $ choćby na stary markowy LCD. Może
> kolory, kąty i czasy reakcji niezbyt hiper-super (po starych TN za
> niecałe 300 PLN cudów nie można się spodziewać) - ale do pracy biurowej
> deklasują jakikolwiek CRT (komfort)

Ja komfort czuję tylko przy CRT, moje oczy rani hiperjasnosc i wysoki
kontrast. Nie raz próbowałem się przekonać do LCD i nic tego a nie ma
sensu tak ustawiać parametrów LCD-ka żeby wyglądał jak CRT ;)
To kwestia gustu i myślę, że autor postu powinien samemu się przekonać.

Oczywiście używane monitory CRT potrafią być mocno wyeksploatowane
i obraz na nich będzie tragiczny. Dlatego koniecznie należy obejrzeć
monitor przed kupnem.

Jeśli CRT to polecam jakiś markowy np. Compaq, nawet jeśli ma z 5 lat
będzie miał dobry obraz. Wracając do LCD to modele które mi pasują
kosztują ok 1300zł a więc to ciągle dosyć dużo. Za CRT przemawia ich
obecna cena, są śmiesznie tanie.

--
Paweł Kwiatkowski
e-mail/JID: qwiat |AT| pld-linux |DOT| org