Re: Używane monitory - warto?

Autor: ppview <prezentacje_at_op.pl>
Data: Thu 09 Nov 2006 - 13:03:30 MET

Paweł Kwiatkowski wrote:

> Ja komfort czuję tylko przy CRT, moje oczy rani hiperjasnosc i wysoki
> kontrast.

Przy tych nastarszych generacjach LCD (o jakich wspominałem powyżej) nie
jest to raczej większym problemem. AFAIR (nie sprawdzę teraz dokładnie)
seria IBM 95xx o której wspominałem miała parametry rzędu: jasnosć max
150 cd (a więc niewiele więcej niż typowe 100 cd w CRT, do tego
możliwość zmniejszenia regulacją rzecz jasna), max. kontrast rzędu 200:1
(również z możliwością zmniejszenia).

> Nie raz próbowałem się przekonać do LCD i nic tego a nie ma
> sensu tak ustawiać parametrów LCD-ka żeby wyglądał jak CRT ;)

I całe szczęście - gdyby LCD miał wyglądać jak CRT to nie byłoby sensu
go kupować, szczególnie biorąc pod uwagę cenę ;-)

Pozdr.