Problem z nagrywaniem CD-RW

Autor: miquel <stayheavy_at_interia.pl>
Data: Wed 08 Nov 2006 - 23:04:35 MET

Witam,

pisze na ta grupe, mam nadzieje wlasciwa, poniewaz od pewnego czasu mam
dziwny problem. Mianowicie nie moge nagrac plyty CD-RW. Probuje nagrywac na
laptopie (ACER travelmate 4002WLMi), proces przebiega pomyslnie, po czym z
napedu zostaje wypluta czysta plyta :/. Przyznam sie ze nie wiem o co
chodzi. Sprawdzalem to juz na dwoch roznych pytach (TDK, Phillips) i caly
czas to samo. Jedyna plyta ktora da sie nagrywac to stary Vakos (jesli
dobrze pamietam nazwe), ale jest juz bardzo zajezdzony, dlatego tez kupilem
inne. Dodam jeszcze ze zwykle plytki a takze DVD nagrywaja sie bez problemu.
Jezeli ktos z grupowiczow zna rozwiazanie tego problemu, to prosze o pomoc,
o sprawa jest irytujaca :/.

Pozdrawiam,

miquel