naped DVD-RW i LS

Autor: archer <archer2_at_poczZZZta.onet.pl>
Data: Wed 08 Nov 2006 - 22:11:24 MET

Witam Szanownych grupowiczow.
Otoz mam to sobie napedzik Samsunga SH-W162L i ostatnio zauwazylem ze nie
dziala mi opcja LightScribe. Jakis czas jej nie uzywalem,
instalujac/deinstalujac programy (w tym takze nero), ale ostatnio mialem
potrzebe wypalenia okladki. Korzystalem z Sure Thing CD Labeler'a i przy
opcji drukuj pojawia mi sie monit "nie znaleziono urzadzenia Light Scribe".
Czym to moze byc spowodowane, jak to naprawic?
za wszelkie rzetelnie info bede wdzieczny.
Pozdrawiam
-Archer