Re: Problem z nagrywaniem CD-RW

Autor: Ormianin <ormianin_at_ciach.epf.pl>
Data: Fri 10 Nov 2006 - 09:58:23 MET

Wed, 8 Nov 2006 22:04:35 -0000, na pl.comp.pecet, miquel napisał(a):

> Witam,
>
> pisze na ta grupe, mam nadzieje wlasciwa, poniewaz od pewnego czasu mam
> dziwny problem. Mianowicie nie moge nagrac plyty CD-RW. Probuje nagrywac na
> laptopie (ACER travelmate 4002WLMi), proces przebiega pomyslnie, po czym z
> napedu zostaje wypluta czysta plyta :/. Przyznam sie ze nie wiem o co
> chodzi. Sprawdzalem to juz na dwoch roznych pytach (TDK, Phillips) i caly
> czas to samo. Jedyna plyta ktora da sie nagrywac to stary Vakos (jesli
> dobrze pamietam nazwe), ale jest juz bardzo zajezdzony, dlatego tez kupilem
> [...]

Tomoze byc przyczyna niewlasciwej kalibracji lasera, to zazwyczaj oznacza
ze nagrywarka dogorywa (jak to pisza konczy sie jej laser) albo trzeba to
zwyczajnie ustawic, tyle tylko ze najlepiej jak ustawia serwis, a nie
kolega ze srobokretem... zadaj to samo pytanei na forum.cdrinfo.pl tam beda
prawdziwi znawcy w tej materii :)

Daj linka potem, samego mnie to interesuje