Re: Problem z nagrywaniem CD-RW

Autor: rageofhonor <bloodsport_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 09 Nov 2006 - 00:51:29 MET

Użytkownik "miquel" <stayheavy@interia.pl> napisał w wiadomości
news:eitgv2$53l$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam,
>
> pisze na ta grupe, mam nadzieje wlasciwa, poniewaz od pewnego czasu mam
> dziwny problem. Mianowicie nie moge nagrac plyty CD-RW. Probuje nagrywac
> na laptopie (ACER travelmate 4002WLMi), proces przebiega pomyslnie, po
> czym z napedu zostaje wypluta czysta plyta :/. Przyznam sie ze nie wiem o
> co chodzi. Sprawdzalem to juz na dwoch roznych pytach (TDK, Phillips) i
> caly czas to samo. Jedyna plyta ktora da sie nagrywac to stary Vakos
> (jesli dobrze pamietam nazwe), ale jest juz bardzo zajezdzony, dlatego tez
> [...]

 Ja miałem trochę podobny problem

Przy wypalaniu zwykłych płyt CD wyskakiwał błąd przy nagrywaniu. Wszystkie
płytki nadawały się do kosza. DVD wypalał bez problemu.

Okazalo się że nagrywarka kończyła swój żywot i już nie wypalała zwykłych
płyt, tylko DVD.

Sprawdzałeś płyty CD-R?
Może występuje tu podobny problem.

Ostateczną próbą rozwiązania tego problemu mogło by być wgranie nowszego
firmwaru.
Wątpię że problem wtedy zniknie