Re: ups

Autor: zanies <news_at_zanies.org>
Data: Wed 08 Nov 2006 - 20:02:45 MET

Saper/nolin11 napisał(a):

> ble Design mi sie nie podoba :))

Dezajn nie dezajn, model o niebo lepszy od tego, o ktorym piszesz nizej.
Sam uzywam go juz drugi rok (jak dotad [odpukac] bez zadnych problemow).
Dodatkowo posiada on interfejs RS 232 - co w praktyce daje duze wieksze
mozliwosci (zarzadzanie ups'em, mozliwosc automatycznego wylaczania
komputera etc).
Active Power'y do komunikacji po RS korzystaja z protokolu Megatec -
ktory to jest bardzo latwy w implementacji, wiec jesli dlubiesz cos w
jakims jezyku programowania dodatkowo mozesz sam sobie napisac program
obslugujacy go (ja swego czasu zrobilem sobie powiadomienie sms'em gdy
ups przechodzil na prace z baterii) - ogolnie daje to fajne mozliwosci.
Wiele razy spotkalem sie z opiniami na tej grupie, ze produkty Active
Power sa kiepskie.. nigdy natomiast nikt nie potrafil wyjasnic na czym
opiera swoje stwierdzenie. Nie wiem byc moze tak jest, ja jednak jak juz
pisalem wyzej uzywam jakis czas i jestem zadowolony. Do warunkow
domowych, by komputer bezpiecznie mogl sie wylaczyc po stracie zasilania
  jak dla mnie idealne.

pozdrawiam.

--
zanies      MD5: a1c08fcf1397789a4b088b5b0eed18d6